9/19/2014

Open Darbian 2014.


Salam and greetings.


Pada 18 September - 20 September DPP Sime Darby menganjurkan Open Darbian bagi semua pelajar UUM. Dah awat ayat aku skema tak ingat ni.


Terasa riak pula bila tulis ni. Haha. Bagi aku Sime Darby memang best, ajk dia pun rajin dan gigih. Kalau tidak manala nak dapat Ana Rafali datang main gitar malam penutup? Gila la. Ingat Ana Rafali ada masa free sokmo boleh nulis blog bagai macam aku ni? Hahah. Takde ciri-ciri student lansung.


Ini acara-acara yang ada sepanjang 3 hari ni.







Boleh join belaka. Nak berlakon? Boleh join teater atau flashmob untuk Malam Solidariti Ummah. Nak memasak? Ada masterchef. Nak menyanyi? Ada Darbian Idol. Nak bersenam sambil menderma? Masuk je la Larian Amal. Konklusinya memang segalanya dapat diteroka dengan adanya Open Darbian anjuran DPP Sime Darby. Gittew


Next.



Ada rumah hantu. Bagi yang tak pernah tengok hantu dan mengidam sangat nak tengok boleh datang sini. RM2 sahaja uols. Dari beli kuih tak sedap kat Makcik Joyah tu baik ko masuk rumah hantu ni. Feeling je aku nulis perkataan 'hantu' berulang kali pada jam 1.30 pagi. 


p/s : Aku dah join flashmob untuk Malam Solidariti Ummah tu ekceli. Jadi askar Israel pukul-pukul penduduk Gaza. Dengan senapang buatan cardbox, asyik penyek je bila aku bahan penduduk dengan menatang tu. Real la kononnya. Last-last aku yang tension. Yang best dapat berlakon dengan Neelofa. Just kidding. Mihmih. Kemudian aku masuk larian amal esok (20hb). dan tadi dan menang Explorace tempat ke ____. 


Wajah-wajah pemenang.


Gigih nak selpi. Ada sedikit unsur Illuminati tanpa niat.


"Jumpa anda di sana!" kata Ana Rafali dalam fesbuk beliau.


Kbye.


No comments:

Post a Comment

the metamorphosis of the oblivious

  Every pages in every human's story has a stop. A stop to the next bridge, next day and the next page. My page was usually unwritten, b...