Telatah Syawal



Dari segenap aspek, semua benda boleh jadi pengubat hati.


Dari sudut friendship aku yang aku pun tak berapa paham apa maknanya tu, aku sangat-sangat hargai. Dan rasa dihargai. Walau sampai sekarang aku tak reti nak describe apa itu persahabatan.


Ada banyak benda yang kita nampak macam childish giler tapi yang itu kita cari sebenarnya.


Walau se-childish mana pun kelaku, asalkan ikatan tu ada, masih menyenangkan hati. Tak pernah rasa irritating ke, ape ke. Sampai sekarang, ikatan yang entah ape-ape ni, kekal hingga kini.


Alhamdulillah.




May Allah bless. Kawan beyond forever.



No comments:

Post a Comment