2/07/2014

Pray




I always ended up worrying too much. Because I afraid too much.


Takde siapa nak marah. Tapi aku masih takut. Aku takut dengan diri aku. Dah malas nak cerita sebab apa.


Baru-baru ni aku mimpi pasal perkara yang belum jadi, kemungkinan besar bakal jadi dalam hidup aku. Aku tahu, nama pun mimpi, mainan tidur. Tapi aku tak pandai nak sedapkan hati aku dengan ayat yang cliche macam ni.


Ya, kadang-kadang tak semua benda yang kita nak, kita akan dapat. 


Tapi aku dah bosan dengan kecewa. Aku dah serik membenci diri aku sendiri. Aku tak ada motivasi lansung kalau sentuh bab ini!


Aku dah minta padaNya. Tak pernah berhenti. Dan aku harap usaha aku memadai untuk apa yang aku hendakkan. 



No comments:

Post a Comment

the metamorphosis of the oblivious

  Every pages in every human's story has a stop. A stop to the next bridge, next day and the next page. My page was usually unwritten, b...