5/06/2011

dear readers.

    ye, aku tau aku bajet hot macam ade orang sangat nak bace blog ni semedang kan. tak kesahla, tapi nak kate kat sini, buat sementare waktu ni aku akan jadi bebayang di waktu senja yang korang memang takkan jumpa kalau cari sekali pun. (kekecualian kepada rakan sekolah dan sanak saudara ye.) reason ~ sebab minggu depan is my midyear exam and tak lame is my spm pulak.

    means ~ lepas je midyear kena study for trial pulak. balik sekolah pukul 2.40 and then ade tuisyen stf smpai pkul 5. lepas tu study grup pulak, sampai pkul 6. bile mase nak hadap blog, fb segala? aku akan jadi seperti robot terminator yang tak lalu dipukul, disepak terajang tu. kebal. boleh ke?

    kalau ikut countdown, lagi 192 hari je lagi nak spm. tolak masa tidur, tolak cuti segala tu takke membuang mase lagi? kalau nak dikira tolak masa for ngadap blog dan segala benda luar sillybus ni, tinggal brape hari lagi?

    oh ye. sambung cerita pasal bebayang di waktu senja cam samurai x tadi. sekarang fon dah ditolak tepi. fb dah tutup. blog takkan dibukak dah lepas ni. no contact-contact aaa. in case of emergency, kol polis la weh! haha. okey, serious - kalo papehal yg tak bape penting tu, tak yah la menyemak neuron kepale otak aku ni. if penting sekalipun, lantak korangla!

babai ~

No comments:

Post a Comment

the metamorphosis of the oblivious

  Every pages in every human's story has a stop. A stop to the next bridge, next day and the next page. My page was usually unwritten, b...